onsdag 7. mars 2012

Til en vakker....

konfirmant har jeg idag laget konfirmantinnbydelser.

Her skulle det hele være rosa og delikat,og papiret bak det vakre bilde av Sandra,er en rosa serviett.

Servietten har et opphevet mønster,slik at når jeg malte forsiktig med sølvmaling over,ble mønsteret markert i litt skinnende sølv....

Innbydelsen er lukket med en sløyfe...

Grovt glitter er det også lagt litt på og blidet er satt på med "puter".


Tekst utenpå og tekst inni(alt er håndskrevet..elsker å skrive jeg vettu..), det nydelige konfirmantetdiktet får dere lengere nede.

Se deg tilbake på det som var,alt som er kjent og kjært.
Hele din barndom med mor og far ligger ditt hjerte nært.


Lysende står du som konfirmant.
Varmende ord blir sagt.
ta alt som er fint og sant med deg til andre akt.



Fortsatt god onsdag,måtte den bare være strålende alle dere gode!
klemmer fra vibeke

10 kommentarer:

  1. Milde måne, har du HÅNDSKREVET alt dette?! FOR en jobb, men du verden så VAKKERET!! Du har en alldeles nydelig håndskrift:-) Med en slik start håper jeg alt blir bra på den store konfirmasjonsdagen!

    SvarSlett
  2. Kjære Berit,ingen "tøff" jobb for en som er glad i å skrive...:))Kan love deg jeg har laget flere enn dette antallet før.Disse er på oppdrag,jeg hadde konfirmasjon for to år siden selv.Det blir MYE konfirmasjonsinlegg fremover på bloggen nå,siden lista er lang på bordkort og kort.Koser meg med dette:))Håper du har en god dag,Berit:)

    SvarSlett
  3. Du er bare helt utrolig flink kjære Vibeke, men jeg hadde ikke tvil i mitt hjerte om at dette ville bli så bra:))))))) tusen takk vennen:) klem fra Hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Å det er bare hyggelig det Hege,som sagt bare en drøm å lage slikt for dere vettu:))) Nå blir det snart bordkort:)Klem Vibeke

      Slett
  4. Virkelig vakre innbydelser du har laget. Likte de enkle detaljene, det rosa, og sløyfen. Flotte bilder av kortene også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hulda:)Det var en fornøyd konfimant med familie som fikk de overbragt idag:))

      Slett
  5. Fy søren de ble jo bare heeeelt nydelige Vibeke :)

    SvarSlett
  6. En ting å si ♥ NYDELIG både kort og konfirmant:)
    Fineste innbydelse jeg har sett på lang tid :))
    Så flott med den opphøyde servietten og sølvmalingen :)
    Takk for inspirasjon !

    Klem Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig Bente:)Det var en flott tilbakemelding det.Jeg er jo helst glad i det enkle og bruker man bilde på et slikt kort må det være i fokus,så da toner vi ned det andre rundt.Fortsatt god kveld,klem Vibeke

      Slett