torsdag 8. august 2013

Lopper fra "Søta bror"!


Denne sommeren har jeg vært ivrig på mine loppisturer og faktisk vært nokså heldig også synes jeg:)
For noen uker siden dro vi på et stort loppis i Tanum Strand,vi fant ikke så mye men den blå samlingen av porselen ble oppgradert:)
 Noe er svenske "Anna" og er også min store favoritt:)



Sans for detaljer..DET hadde de før altså:)

Denne grønne boksen er en gammel dropsboks:)






         NYDELIG HELG ALLE SAMMEN!
                      KLEM VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Skjønner veldig godt at du har valgt å samle på dette Egersund porselenet. Det er jo bare helt nydelig! Elsker det overdådige utrykket, samtidig som det likevel er enkelt, hm - høres litt motstridende ut, men at det er ensfarget gjør det enkelt, men mønsteret er fantastisk! Tenker du blir glad hver gang det dukker opp nye deler! Selv er jeg på fortvilt jakt etter middagstallerkner til mitt grønne Figgjo Marie. Har alle middagsdelene unntatt tallerknene...

    SvarSlett
  2. Så herlige lopper! :) Jeg tror jeg to serveringsfat i samme serie som du kjøpte - det grønne. Det er så nydelig :) Jeg fant også mine på loppis!

    Herlig at du har så mye fint i samlingen din!

    Ha en super kveld. Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  3. ❤Hello darling❤
    Lucky You som har så masse flott servise!
    Helt nydelig er det.... Falt jo helt for den skjønne boksen med blomster på jeg da....
    Som du koser deg min venn.

    Ønsker deg riktig og snarlig god bedring , så kjedelig . Håper kuren virker fort fort!!
    Tenk fredag i morgen allerede....
    Her sover alle gutta og jeg har sett på den herlige serien: The paradice på NRK .... Love altså .... Ho ho.
    Må du ha en god natt skjønne og take care.

    Klem klem fra moi ❤

    SvarSlett
  4. Å kjære gode, snille, søte deg.
    For en fantastisk samling!!!
    Og den grønne boksen, var jo bare helt nydelig!!!
    skal si du har vært heldig med funnene dine i år også!!!
    Også så gøy som det er å gå på skattejakt!!!

    Sove godt vennen og drøm så søtt.
    Og tusen takk for så koselige ord inne hos meg! Blir varm langt inni hjertet <3

    Stor varm nattakos fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. Så vackert!! Ha en härlig fredag. Kram Anna

    SvarSlett
  6. Det går liksom inte att få nog av gammalt porslin !!!!! Just nu letar jag efter en grön/vit serie som heter Mimosa, det porslinet kommer från Gefle/Uppsala-Ekeby . Gröna Anna är så vacker..va skoj att du hittade lite i Tanum !!!!

    Klem klem till dej du finaste !!!

    SvarSlett
  7. Vakkert. Som et glanset ukeblad. Lekkert hos deg.
    Klem

    SvarSlett
  8. Herlige bilder og fine funn, Grøna Anna har jeg litt av, men bare nye, ikke sånne fine gamle ting, og ovale fat.... de kan jeg ikke stå for! også den grønne boksen og den turkise kanna!!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  9. Kom bare til å tenke på, har du laget kort av bildene dine? Det ville vært superfint! For ikke å snakke om så lekre kalendere det kunne bli....du har kanskje laget det?
    Jeg ville i så fall være den første til å kjøpe!!! Er vill etter kalendere, og med dine vakre bilder ville det være en drøm!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å du er vel gooo :) Alltid så skjønne tilbakemeldinger fra deg,tuuuusen takk! Uten å røpe for mye ennå...kan jeg vel si at det jobbes litt i "kulissene" her..og helt klart at alle dere skal få høre om prosessen når vi er skikkelig igang :)))Klem Vibeke

      Slett
  10. Bare vidunderlig vakkert vennen:)
    Nydelige bilder og vakkert sevice:) alt du gjør blir så utrolig nydelig:)
    Tusen takk for kjempe koselig spor fra deg, det var kjempe kos å høre fra deg:) også godt å høre at det går litt opp og ned med ting.
    Ønsker deg en herlig helg vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  11. Hei, det var ett nydelig service.

    SvarSlett