mandag 21. april 2014

Deilige dager.....

Så kan vi takke for deilige påskedager med varme og SOL...her kommer også årets siste påskeinspirerende bilder....ÅH!Som jeg LIKER våren...små blomster på busker og trær dukker opp å lager magisk natur:)



                Ønsker alle dere der ut en fantastisk god ny uke!
I de nærmeste dagene byr jeg på flere bilder fra butikken som har fått nye herlige varer. Påskeaften hadde jeg oppe og mange folk tok turen til koselige Brevik og til min lille butikk:) Flere som følger bloggen her var innom å slo an en koselig prat og jammen fikk de ikke med seg noen skatter også :) Altså en perfekt dag i butikken, som igjen er åpen til fredag.

                                 KLEMMER VIBEKE

3 kommentarer:

  1. I love your pictures. Always. So beautiful, fresh and airy.

    Klem, Birgit

    SvarSlett
  2. Åå de bildene var til å spise opp!!!
    Så skjønne så skjønne!!!
    Kjempegøy at du koser deg i butikken .
    ❤❤❤
    Solskinnsklem fra meg;)))

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Så flott det høres ut med butikken din, fortsatt lykke til!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett