onsdag 2. april 2014

Mens vi venter......

Dagene er hektiske med jobb og enda mere jobb når man kommer hjem...Men hele tiden kjenner jeg at dette er bare morro så det er ikke slitsomt bare hektisk....og det kan vi tåle masse av når man har en slik begivenhet som jeg har i vente :) Torsdag 10 april har jeg en "light åpning "av butikken ,dvs at i samarbeid med FESTFABRIKKEN og Annemones Skafferi inviterer vi til en kundekveld i Brevik på sjarmerende Øvre torg.
Den mere formelle åpningen av min butikk vil skje senere og kommer på en helge dag:) Når vet vi ikke helt ....men veldig snart vil det skje:)Så mens vi venter på bilder fra forberedelser i butikken og alt det rundt....tar jeg dere med på et deilig tilbakeblikk med pelagonier i fokus....Nyt folkens og snart skal nye peralgoner plantes!Åh!Tenk nå er den tiden her igjen....fantastisk!










I morgen er det FULL RULLE og de siste viktige bitene faller på plass i helgen....Kjære vene det er nesten ikke til å holde ut med alle de glade sommerfugler som herjer i magen på meg om dagen....:))))

Snart tilbake!Fine dager til der alle :)KLEM VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Å for noen herlige dager du har!Kriblingen i magen din smitter over til magen min faktisk ;)
    Nyt prosessen Vibeke!!!!

    Herlige bilder...gikk meg på årets første pelargonier på Plantasjen i går men de var ikke rette fargen,så jeg stod over enn så lenge!Har en jeg har liv i fra i fjor som spirer og gror,men i natt var det iskaldt ute så det spørs hva den syns om den saken!Håper den tålte det!!!
    Kos deg masse mot både lightåpning og den helt skikkelige åpningen - det blir nok fantastisk morsomt!!!

    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Åå de bildene husker jeg.....SÅ fine!
    De fagene dine....sukk altså og jeg gleder meg til dronning Ingrid kommer;)
    Ja kos deg med alt det gøye.....det er jo en glede å glede seg vet du min kjære venn.
    ❤️❤️❤️

    GOD klem på deg!

    SvarSlett
  3. Å, nydelig vakre bilder! Jeg GLEDER MEG til dronningene blomstrer, og alt det andre gilde! Så gøy å høre om både light-åpning og storåpning, all mulig lykke til!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Your geraniums are beautiful and look so pretty in that spot!

    SvarSlett
  5. Så kjempe spennende dager du går i møte:) Sikkert masse å gjøre, men det kommer til å bli så bra:)
    Skjønne og inspirerende bilder på en solskinns dag:)
    Fortsatt herlig dag vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Gorgeous as always. Love the flowers and the soup tureens together. A prefect mix.

    SvarSlett
  7. Åh,gud vilken vacker pelargon du har!
    Tack för dina vackra och inspirerande bilder, man blir så glad av dem. Kram/Rita

    SvarSlett
  8. Vakre bilder! Og de tallerknene er bare helt nydelige! Spennende fremover nå.....du må ha lykke til med forberedelsene! Klem :-)

    SvarSlett
  9. What great looking chairs and table! They look both stylish and comfortable, both of which are things that I guess most people are looking for in a chair purchase. The overall space looks really good, too!
    Your Dining Room Chair

    SvarSlett
  10. Vakre, lyse og duse bilder med nydelige blomster og herlige detaljer. Lekkert, lekkert, lekkert! Dobbelt sukk ;-)

    Så utrolig spennende med butikken din ;-) Så gøy! Tror jammen jeg må ta meg en dagstur dit når den åpner. Jippi!

    Ønsker deg en super lørdag og en fantastisk helg!

    SvarSlett
  11. For en vakker spisestue, og nydelig med serviset i rødt til alt det hvite :-))
    Lykke til og fortsatt god helg!
    Klem fra Gol.

    SvarSlett
  12. Dobrý den! .. Kouzelná stránk, děkuji za inspiraci! ..

    SvarSlett