søndag 8. juni 2014

To be continued.....

 Så fortsetter vil litt lengere ut på verandaen i dag,her brukes det også gamle skatter...:) Gamle sinkbøtter ,både nye og gamle terakottapotter med herlig patina er favoritten....ønsker meg MANGE:)

Denne gamle sinkbøtten fant jeg hos en antikk forhandler i Sverige.Den hadde virkelig fått seg en "trøkk"og det LIKER jeg bare så godt...noe så sjarmernde:)Mulig den fineste bøtta jeg har...:)
Den gamle trappestigen er et funn hos Skrot Tor noen år tilbake,herlig naturlig patina har den. Gjør seg fint sammen med disse terakotta pottene synes jeg.
mere flasker i blått,klart og grønt glass....ja dere vet jeg er glad i glass utendørs nå :)
Også  ELSKER jeg bare stemorblomster mer og mer......fantastiske farger og helt skjønn form på disse små:)





En vakker sommerdag har vi hatt her i dag og turen har gått til et nydelig sted i vestfold...."Verdens Ende" på Tjøme. Dit tar vi turen gjerne igjen :)

I morgen går turen til vestfold igjen....men denne gang på "skattejakt"...håper vi er heldige ! Fortsatt fin helg alle sammen:)

                                                     KLEM VIBEKE

7 kommentarer:

  1. Hei Vibeke :)
    En stund siden jeg la igjen noen ord her hos deg... En lang bloggpause er grunnen - selv om jeg har vært litt rundt å tittet mens jeg har vært borte :) Jeg har startet opp så smått igjen - og håper på et kreativt og fint år :) Nydelige bilder her hos deg som alltid - vakkert - og en fryd for øyet å ta en titt inn her til deg ღ Følger deg også på facebook så jeg får med meg når det er noe nytt :) Takk for inspirasjon og vakre bilder - og så ønsker jeg deg en fortsatt fin helg & pinse... Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Man blir så glad av å se på de.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Nydelege fargar og inspirasjon! Elskar den lysegrøne fargen! Takk :-) Nyt dagen!

    SvarSlett
  4. Åååå aldeles nydelig innlegg!!!!
    Vakre bilder som alltid!
    Takk for inspirasjon kjøre venn.
    Her er SÅ varmt og fint at man skulle tro vi var i syden:))))
    Koser oss i Hagen ;)

    Kram på dig!

    SvarSlett
  5. Hello from the West Coast of America :) Loving your photos and all the beauty you share ~Shannon

    SvarSlett
  6. Muchas gracias por dar tan buena información.

    ¿Cómo obtengo un reembolso si cancelo mi vuelo de American Airlines?

    Resource URL - https://flighttickettravel.mx/como-obtengo-un-reembolso-si-cancelo-mi-vuelo-de-american-airlines/

    SvarSlett