søndag 2. november 2014

"Naturen ger oss møjligheten att se allt det vackra dag efter dag"


                                          Om vi bare andas et slag  och tittar efter "

Dette kommer fra en av mine store inspirasjonskilder  Ernst Kirchsteiger. Dere vet han som har programmet "Sommar med Ernst ". En fantastisk kreativ mann som har ALT...og han er jammen ikke så verst å se på heller,ho,ho :)Nå er det det bare å glede seg til "Jul med Ernst"...tro meg ..jeg skal sitte "klistret " :) I dag kunne vel nesten ikke dagen vært gråere, men det betyr bare innekos og jada....juleinspirasjonen kommer snikende her....Julemagasinene mine har virkelig blitt lest og jammen har jeg ikke unnet meg noen nye også....En klar favoritt er svenske LANTLIV . Jeg har de fleste magasinene deres og julenr for i år var bare helt fantastisk, jeg kan se det om og om igjen :)

 I dag byr jeg på 100 % naturlig her på bloggen, for det vakreste kommer jo nettopp fra naturen !
En gammel fransk kurv med de fineste kongler. Disse er blitt hentet i Langesund hvor de engang hang på et gammel furutre som ble felt. Så har de i mange år bare stått i noen søppelsekker i en kjeller ...og ventet på meg :) Nok engang kommer snille mennesker med ting som de vet jeg har glede av :)
Kranser og kurver er noe vi damer er "svake "for...stemmer ikke det ? Ja jeg kan bare ikke få nok av slikt...og bestemte meg for å henge opp alle kransene jeg hadde :) Ganske dekorativt med alt samlet synes jeg :)



 Denne kransen har jeg brukt mye i interiøret mitt og skifter bare ut naturmateriale etter sesong. Det er opprinnelig en hjerte hamlkrans som jeg har dekket med enda mere "rufsete"halm. Til slutt har jeg bundet fast store kongler meg ståltrå.

 Denne neverkransen er ny og kjøpt hos Kid . Utrolig søt og til meget fin pris...det kan vi like :)
Pleddet her er også kjøpt hos Kid, mulig det beste pleddet jeg noen sinne har hatt...med si myke pelslignende innside:) Det skal det garantert kooooses mye med i høst/vinter !

I neste uke ventes alle nye varer til butikken, kjenner det skal bli gøy å fylle opp med JUL i min lille butikk. Har vært å ryddet masse der i dag, og i ukene som kommer vil det  vanke gode priser på endel av tingene jeg har der. Så følg med alle sammen, her kan man sikre seg noen gobiter :)
 Eksakt når jeg åpner igjen vet jeg ikke, men jeg gir dere beskjed når alt er klart :)
Nydelig uke til dere alle og håper flere av dere har fått deres bestillte kalendre . Neste uke venter jeg en nytt parti med kalendre, de har virkelig fått bein å gå på:) Utrolig gøy ! Både til Tyskland,Nederland, USA og rundt om i hele Norge er det blitt sendt.....så evig takknemmlig til dere alle:)
                                              KLEM VIBEKE



18 kommentarer:

  1. WOW! I'm impressed!!! Lovely and amayzing decorations!!!!
    Hugs :)

    SvarSlett
  2. Helt underbart vackert!!!! Kram Anna

    SvarSlett
  3. LOVE! So pretty...the pine cones are so beautiful!

    SvarSlett
  4. Podziwiam! Szczególnie te wianki z kory wpadły mi w oko... Są cudowne... :)

    SvarSlett
  5. Everything is so pretty for winter. I gathered pinecones at the lake last weekend. You have provided me with lots of ideas on how to use them. I wish I could visit your shop. I can imagine how beautiful it is for the holidays. xxo

    SvarSlett
  6. Piękne zdjęcia - prawdziwe kolory natury - pozdrawiam

    SvarSlett
  7. danke für die wunderschönen bilder und inspirationen!!! alles liebe von angie

    SvarSlett
  8. Lovely use of pine cones to bridge autumn to winter!
    Kari

    SvarSlett
  9. Will the order link be back for the calendar?? :( Didn't get to order last week! <3 the pinecones everything! So pretty!

    SvarSlett
  10. Such a great!, love your works, if you want visit my blog www.evikowo.blogspot.com

    SvarSlett
  11. Så nydelig!
    Tusen takk for hyggelige ord inne hos meg, nå blir det dessuten en fryd å gå til postkassa!
    Ha en herlig ny uke!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  12. Hi Vibeke! Love your natural wreaths. I have just made something very similar to your bark and vine wreath. Beautiful.

    SvarSlett
  13. Hei :)
    Tusen takk for kjempefin blogg, her henter jeg massevis av inspirasjon. Elsker hvordan du bruker naturen som en del av interiøret, og gleder meg masse på juleinnleggene dine :)

    Mvh Merete

    SvarSlett
  14. mooie blog! ik zag u blog via andere blogger...leuk om hier te lezen. Groetjes❤

    SvarSlett
  15. I love your pine cone heart wreaths. all so beautiful.
    blessings
    Barb

    SvarSlett
  16. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  17. Alles ist wunderschön ❤️ Gibt es einen Link vom online Shop für die weiche Decke?

    SvarSlett