onsdag 27. januar 2016

Første vårlige tegn.....inne !


Jeg er litt i vårmodus om dagen....
kjenner jeg trenger litt vår nå....
så da skaper jeg meg litt
vår inne i hvitt og grønt .



Hvite tulipaner, puselabber ,bjørkekvister og hvite roser...
ja det hele blir en sart og vakker samlig her på sjenken .

Den vakre vasen er designet og utviklet av min gode venn Claus Dalby. Den brukes ofte og en hver bukett blir vakker i en slik vase :) Han vet virklig ALT om blomster denne mannen :)


Glad er jeg man får kjøpt både bjørkekvister og puselabber i blomsterbutikkene nå. De holder lenge...ja helt til det er orntlig vår.









 Kroppen her er litt sliten for tiden og bassilusker er stadig innom....noe som er litt slitsomt :(
Er det rart man ønsker seg litt lettere stemning inne da....Jeg har tro på at omgivelsene kan gjøre godt for kropp og sjel innimellom :)

                                                  KLEM VIBEKE

7 kommentarer:

  1. Så deilig og vårlig det var hos deg nå. Herlig inspirasjon var det også. Synd at du hangler, får håpe det snart går over. God bedring! Hilsen Berit.

    SvarSlett
  2. So wunderschöne Fotos, machen LUST auf Frühling.
    KLEM Anne

    SvarSlett
  3. So beautiful photos!
    Spring is almost here :)

    SvarSlett
  4. We've had a lot of snow and very cold temperatures; I am with you. Spring needs to come NOW! Thank goodness for flowers at the shop! <3

    SvarSlett
  5. Such light and beauty in your photos. Love to visit your blog. It inspired me so much.

    Janet

    SvarSlett
  6. Nydelig, nydelig, vi trenger sånne vårherligheter nå! Flotte funn du har gjort også, gleder meg til å se om du har funnet noe nytt i dag.....
    Ha en fin helg.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett